درزمان مراجعه به واحد گارانتی بابت تحویل کالا همراه داشتن کارت گارانتی الزامی می باشد
به منظور صرفه جویی در هزینه و زمان و همچنین اطمینان از خرابی دوربین لطفاً ابتدا دوربین را به صورت مستقیم با کامپیوتر
تست و قبل از ارسال دوربین به بخش گارانتی شرکت به بخش سوالات متداول سابت نیز مراجعه فرمایید
|
خطا در ارسال فرم لطفا مجدد تلاش نمایید .
شرايط پذيرش كالا
- قبول كالا به معني قبول گارانتي توسط شركت نميباشد.
- هر گونه خدشه بر روي كارت گارانتي و برچسبهاي روي كالا (هولوگرام) باعث خارج شدن كالا از گارانتي ميشود.
- هر گونه صدمه فيزيكي , نوسانات برق , اتش سوزي , تخريب عمدي , اقدام به تعمير كالا, باعث خارج شدن كالا از گارانتي ميشود.
- تعيين هزينه تعميرات از قبل مقدور نميباشد , لذا قبل از تعميرات با مراجعه كننده , هزينه مربوطه هماهنگ خواهد شد.
- چنانچه پس از بررسي و تست فني , خرابي خارج از گارانتي تشخيص داده شود كالا خراب به صاحب كالاعودت و
شركت تعهدي در اين خصوص ندارد.
- حمل ونقل كالا به عهده صاحب كالا مي باشد.
- اين رسيد از تاريخ صدور به مدت 2 ماه اعتبار دارد.
- در حفظ ونگهداري اين رسيد دقت فرمائيد زيرا ارائه اين رسيد به شركت براي تحويل كالا الزامي مي باشد وآورنده
رسيد صاحب كالا شناخته مي شود.
اين مركز در قبال قطعات يا لوازم اضافي كه در اين رسيد درج نشده مسئوليتي ندارد.
- جهت اگاهي از وضعيت كالا با تلفن :88715253 تماس حاصل فرمائيد.
- زمان کار مرکز خدمات گارانتی پویافرانگار شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 می باشد.
- از آوردن لوازم جانبی نظیر آداپتور، پایه و جعبه دوربین خودداری نمایید.
- دوربین های ارسالی در بسته بندی های مناسب برای گارانتی ارسال شود
|